29 september 2012

Lidingöloppet!

Idag håller jag en extra tumme för två av mina barn,
 M och E som springer Lidingöloppet! 
Hoppas att allt går bra och att kropparna 
håller utan att ta för mycket stryk.
 De är båda två vältränade, så det ska nog gå bra!

För egen del så har jag tänkt att pyssla 
med både det ena och det andra idag.
 Jag har tänkt att sy lite grann och även 
klä om stolar och en kökssoffa.

 Får se hur det går med det, blir det som jag
 tänkt så kommer bildbevis så småningom!

Nu har det gått åtta veckor sedan A med familj
 flyttade till Hongkong och längtan 
efter dom börjar verkligen bli stor!
 Det händer så mycket med lilla Linnea
 och hennes utveckling och även om
 vi pratar en hel del via internet, 
så vill man ju ses i vekligheten!
Snart så har jag ett paket på gång
 att skicka till dom därborta..!


Ha en bra helg!
/K

Inga kommentarer: