05 oktober 2012

Familjen är samlad...

...i alla fall på bild!

I förra veckan var jag på en heldagsutflykt tillsammans med min syster 
och två väninnor. Resan gick till tre affärer(!) -
 ja, det var allt vi hann med, men det var inte vilka affärer som helst!
Och då tar det tid!!!

 Den här fina ramen köpte jag på första stället vi kom till,
 kände nästan direkt att den skulle passa hemma hos oss.
 Fick plats med kort på alla i familjen, än så länge vill säga!

Nästa ställe var Skroten och där går man ju inte tomhänt ifrån.
 Jag köpte inte så mycket tyg och det var inte beroende 
på att det inte fanns massor som jag ville ha utan helt enkelt
 för att jag har en hel del tyg här hemma. Måste sy lite av det först!

Sist men inte minst så åkte vi till Fritsla tyglager (som också har en blogg)
 och där handlade jag en lampa till köket, den ska jag visa någon annan gång.

 Det blir lite bilder av köket när renoveringen är helt klar
 och det är den nästan nu, det är bara lite smådetaljer kvar.
 Nästa vecka kommer förhoppningsvis våra köksmöbler som vi har beställt!

Vi avslutade med en god middag på vägen hem, den var i alla fall god för mig!

En härlig dag med mycket skratt och nöje, och en hel del shopping blev det för oss med!

/K

Inga kommentarer: