18 mars 2012

Nu har jag jobbat på...

Det har blivit en hel del målande och textande
den senaste tiden varvat med lite tid vid symaskinen.
Det kan verka duktigt och fint men det går lite i perioder
som jag jobbar lite mer med här och nu har det varit
och är en sådan period.
Sen kommer det annat emellan och jag hinner inte alls göra lika mycket.
Dessutom är ju det här mitt "jobb" och då måste jag göra en hel del också.
Jag lägger upp alla nya saker jag gör här och
den största anledningen till det är för min egen skull.
Det är för jag ska komma ihåg vad jag har gjort
och kan gå tillbaka titta på det längre fram i tiden.
En minnesgreja helt enkelt!
Det är så klart väldigt kul om det finns några som läser här också
och det är roligt att få kommentarer,
så tyck gärna till eller ge mig lite tips på saker att göra!

Här är ytterligare en ny ljushylla, med en vacker text!

Den kommer också att finnas på webshopen,
och mer lär det bli snart!

/K

Inga kommentarer: