22 februari 2012

Två helger med kärlek




I helgen har jag och T fått rå om vårt ”äldsta” barnbarn A, som är 20 månader, då hans föräldrar har varit bortresta. Det var första gången som han skulle sova över själv här och lite orolig var jag över hur detta skulle gå…

Men det har varit helt fantastiskt och han har varit så underbar och härlig hela tiden. Nattsömnen var det inga problem med heller, han sov från klockan åtta på kvällen till halv åtta på morgonen!


Något ”nyttigt” eller kreativt har det inte blivit utan vi har bara varit tillsammans - och vad skönt det är att släppa allt ibland och bara få vara så här och njuta av lilleman!


Nu till helgen blir det en stor familjehelg, då kommer alla att vara här och det vankas bröllop i familjen! Åh, vad jag ser fram mot detta! Jag ska njuta hela helgen av barn med respektive och barnbarn! Nu måste jag förbereda inför invasionen…


/ K

Inga kommentarer: