18 oktober 2011

Utmaningen del 8

Här kommer en massa småsaker som
jag har gjort i påslakansutmaningen!


Av tygremsor har jag virkat en grytlapp.

En haklapp...



...till barnbarnet!

...och två små påsar...


...en liten doftkudde med lavendel från Provence.

Oj, vad jag längtar tillbaka dit, såg att det är 25 grader där nu.
Förresten kolla in spetsen - den är kanske lite överdriven...


Här har jag klippt och limmat...




...och av några småbitar klädde jag några knappar,
och så blev det en liten dekorativ ros också, av det tyg som fanns kvar!

Nu har jag bara några saker kvar att redovisa, sen är jag i mål.
De kommer snart...

/ K

3 kommentarer:

Slow-Eva sa...

Imponerande mängd! och vad roligt att du snart är i mål. Jag har en bit kvar..

retrostuff sa...

Så många fina saker det blivit. Jättekul att se vad alla gör med sina påslakan!

Sweet-saga sa...

Tack, vad glad jag blir för era kommentarer! Det har varit väldigt roligt och inte minst att se och bli inspirerad av alla fina saker som ni alla andra har gjort!