18 september 2011

Favoritaffär

För ett tag sedan var Amanda och jag i en nyöppnad affär här i stan,
där säljs både barnkläder och tyger.
Det blev helt klart en favorit för mig,
inte minst när det gäller tygerna.
Fanns en massa fina och roliga tyger,
så dit kommer jag nog att återvända ganska ofta!
Liandlo heter den och finns också på nätet
och där har den funnits ganska länge.

Härligt att det nu finns en butik i stan också!


Kunde givetvis inte låta bli att köpa lite tyg, det här är till Linnea...


...och det här ska bli kläder till Alve.
Vilken tur jag har som får sy både flick-och pojkkläder!

/K

3 kommentarer:

Klockarbarn sa...

Klart att du ska vara med om du vill anta utmaningen.
Välkommen!

Sweet-saga sa...

Tack!!!

Klockarbarn sa...

Liandlo har jag inte besökt ännu. Undrar när jag ska ta mig tid till det. Efter jobbet en dag kanske eller en lördag eller en ledig dag. Ibland är det så vårt att komma iväg. lustigt hur det är. Den affären borde jag besökt från dag 1.