25 juli 2011

Staketet är klart!

Jag vet, det har varit dåligt med uppdatering av bloggen,
men här händer så mycket annat
att jag har inte haft tid att varken pyssla eller blogga!

Vi har hjälpt A att packa och flytta
och slutstädat hennes gamla lägenhet.
Inte så lätt för henne att fixa allt det själv
med en liten baby på 7,5 månad
och dessutom är hennes karl i Indien på jobb!
Men nu är del 1 i denna flytt avklarad,
del 2 kommer lite senare i sommar, då allt ska packas upp
och förmodligen så fixar de det mesta själva då.

Nu har T semester och har byggt klart vårt nya staket.
Han sågade och snickrade och jag målade!



Många staketspjälor blev det...



...och ganska så pilligt och tidsödande!



Vi har lite semester kvar, men sen kommer jag att sätta igång
med min tillverkning igen och snart så kommer jag att
öppna min lilla webbutik!
Håll utkik här, så kommer jag att lägga ut en länk
till den någon gång efter semestern!

/K

Inga kommentarer: